Σκοπός του μαθήματος είναι να βοηθήσουμε τους μαθητές να φτιάξουν ηλεκτρονικές συσκευές,, συσκευές διαδικτύου των πραγμάτων (IoT) και να τις προγραμματίσουν, έτσι ώστε να γίνουν και οι ίδιοι εφευρέτες, δημιουργοί και κατασκευαστές του αύριο. Ψηφιακές δημιουργίες, STEAM, μάθηση βασισμένη σε project, και μαστορέματα είναι στον πυρήνα της εκπαιδευτικής φιλοσοφίας του συγκεκριμένου μαθήματος, που μπορεί να ειπωθεί σε μια περίληψη ως «Μαθαίνουμε καλύτερα κάνοντας».
Continue readingΣύγχρονη Προσέγγιση στην Ψηφιακή Ζωή – Τεχνητή Νοημοσύνη
Δημιουργική Πληροφορική με Scratch
Προγραμματισμός με Scratch Jr
Minecraft
Το Minecraft: Education Edition, στα πλαίσια της εκπαιδευτικής μεθόδου STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά) είναι η εκπαιδευτική έκδοση του Minecraft, του δημοφιλούς παιχνιδιού σε όλο τον κόσμο.
Continue readingΕισαγωγή στην Πληροφορική
Η Επιστήμη της Πληροφορικής, είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να εισαγάγει τους μαθητές στο εύρος του πεδίου της επιστήμης των υπολογιστών μέσω μιας εξερεύνησης ελκυστικών και προσβάσιμων θεμάτων.
Continue readingΡομποτική με Scratch
Το μάθημα Ρομποτικής για τις τάξεις του δημοτικού παρέχει δημιουργική, πρακτική εμπειρία στην οποία οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την τεχνολογία και τον προγραμματισμό.
Continue readingΡομποτική Junior – Α’ – Δ’ Δημοτικού
Το μάθημα Ρομποτικής για τις τάξεις του δημοτικού παρέχει δημιουργική, πρακτική εμπειρία στην οποία οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την τεχνολογία, τον προγραμματισμό και τις επιστήμες, στα πλαίσια εκπαίδευσης STEM.
Continue reading