Minecraft Education Online

Minecraft Education Online

Διάρκεια

Μαθήματα

Ηλικία

Έναρξη

Δάσκαλος

Κατηγορία

Διάρκεια

90′ Λεπτά

Πρόγραμμα μαθήματος

  • Ηλικίες 8-12
  • Ο πρώτος κύκλος αποτελείται από 4 μαθήματα, διάρκειας 90 λεπτών.
  • Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία ή κατά προτίμηση ακουστικά. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
  • Ολιγομελή τμήματα, μέχρι 6 άτομα.
  • Μετά την εγγραφή σας, θα σας σταλούν οδηγίες στο e-mail που έχετε δηλώσει, για την προετοιμασία του μαθήματος.

Το κάθε πακέτο συνδρομής περιλαμβάνει τα παρακάτω:

  • Ελεύθερη πρόσβαση στο μοναδικό εκπαιδευτικό παιχνίδι Minecraft Education Edition, για όλον τον κύκλο μαθημάτων

  • Πρόσβαση στα πρωτοποριακά μαθήματα εξ αποστάσεως 

Το Instudies, ως ακαδημαικό ίδρυμα με την έγκριση της Microsoft, εντάσει το εκπαιδετικο Minecraft, στα εξ αποστάσεως μαθήματα. Κάθε κύκλος αποτελείται απο 4 μαθήματα, των 90 λεπτών.

Πως λειτουργεί το Minecraft?

Το Minecraft είναι ένα βιντεοπαιχνίδι ανοιχτού περιβάλλοντος το οποίο προωθεί την δημιουργικότητα, την συνεργασία, και την επίλυση προβλημάτων σε ένα τεράστιο περιβάλλον όπου τα όρια είναι μόνο αυτά της φαντασίας, με αναρίθμητες δυνατότητες εξερεύνησης του κόσμου μέσω της κατασκευής αντικειμένων και της επίτευξης εργασιών. Χρησιμοποιώντας δομικά στοιχεία (κύβους), τα παιδιά κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα όργανα του σώματος, χημικές αντιδράσεις και σημαντικούς μηχανισμούς καθώς επίσης και διάφορες έννοιες από όλα τα πεδία των επιστημών. Μαθαίνουν επίσης να διατυπώνουν αλγόριθμους και να τους προγραμματίζουν σε ένα οπτικό περιβάλλον. Ταυτόχρονα, ο δάσκαλος έχει τη δυνατότητα να κατευθύνει το παιχνίδι και να παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές αντιλαμβάνονται το υλικό. Μέσα από μαθήματα – project, οι μαθητές χτίζουν ικανότητες απαραίτητες για τον 21ο αιώνα, όπως η συνεργασία, η δημιουργική επίλυση προβλημάτων και η σωστή αγωγή του ψηφιακού πολίτη.

Κάντε εγρραφή στο μάθημα ηλεκτρονικά

Σύγχρονη Προσέγγιση στην Ψηφιακή Ζωή – Τεχνητή Νοημοσύνη

Σύγχρονη Προσέγγιση στην Ψηφιακή Ζωή

Διάρκεια

Μαθήματα

Ηλικία

Έναρξη

Δάσκαλος

Κατηγορία

Διάρκεια

90′ Λεπτά

Πρόγραμμα μαθήματος

  • Ηλικίες ΣΤ’ δημοτικού Α’ Β’ Γ’ γυμνασίου
  • Ο πρώτος κύκλος αποτελείται από 4 μαθήματα, διάρκειας 90 λεπτών.
  • Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία ή κατά προτίμηση ακουστικά. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
  • Ολιγομελή τμήματα, μέχρι 8 άτομα.
  • Μετά την εγγραφή σας, θα σας σταλούν οδηγίες στο e-mail που έχετε δηλώσει, για την προετοιμασία του μαθήματος.

Εισάγοντας την καινοτομία στην ψηφιακή ζωή, το πρόγραμμα μαθημάτων «Σύγχρονη Προσέγγιση στην Ψηφιακή Ζωή» είναι ενότητες από μαθησιακές εμπειρίες, αρχικά σχεδιασμένες από το τμήμα «Νεολαία και Media» του Πανεπιστήμιου Χάρβαρντ, οι οποίες έχουν ως στόχο να ενδυναμώσουν τα παιδιά με γνώσεις και ικανότητες, απαραίτητες για τον ψηφιακό κόσμο αλλά και την μελλοντική τους ζωή.

Όλα τα μαθήματα είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε,  να μπορέσουν οι μαθητές να λάβουν γνώσεις πάνω στην ψηφιακή ζωή, όντας και οι ίδιοι ψηφιακοί πολίτες, με ένα σύγχρονο, ομαδικό τρόπο μάθησης, μέσα από την συζήτηση, την ανάπτυξη ιδεών, αλλά και την ατομική και ομαδική εργασία.

Οι  μαθησιακές ενότητες περιλαμβάνουν γνώσεις και έννοιες από:

  • Τεχνητή νοημοσύνη
  • Αλγόριθμοι και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Ιδιωτικότητά και απόρρητο
  • Σωστή χρήση των ψηφιακών μέσων.

Ημερομηνίες:

  • Δευτέρα 29 Μαρτίου, 19:00-20:30
  • Δευτέρα 5 Απριλίου, 19:00-20:30
  • Δευτέρα 12 Απριλίου, 19:00-20:30
  • Δευτέρα 19 Απριλίου, 19:00-20:30

Κάντε εγρραφή στο μάθημα ηλεκτρονικά

Δημιουργική Πληροφορική με Scratch

δημιουργικη πληροφορική

Δημιουργική Πληροφορική με Scratch

Διάρκεια

Μαθήματα

Ηλικία

Έναρξη

Δάσκαλος

Κατηγορία

Διάρκεια

60′ Λεπτά

Πρόγραμμα μαθήματος

  • Ηλικίες Γ’ Δ’ Ε’ Δημοτικού
  • Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 5 μαθημάτων, διάρκειας 60 λεπτών το καθένα.
  • Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο ή ηχεία ή κατά προτίμηση ακουστικά. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
  • Αυστηρώς ολιγομελή τμήματα, μέχρι 6 άτομα.
  • Μετά την εγγραφή σας, θα σας σταλούν οδηγίες στο email που έχετε δηλώσει, για την προετοιμασία του μαθήματος.

Η Scratch, είναι μια εικονική γλώσσα προγραμματισμού για υπολογιστή. Με την Scratch, οι μαθητές μπορούν να δημιουργήσουν μια μεγάλη ποικιλία διαδραστικών πολυμεσικών έργων, από κινούμενα σχέδια μέχρι και παιχνίδια, και να μοιραστούν αυτά τα έργα με άλλους σε μια διαδικτυακή κοινότητα.

Το πρόγραμμα μαθημάτων, το οποίο είναι χωρισμένο σε 5 κύκλους των 5 μαθημάτων (60 λεπτά το κάθε μάθημα), έχει δημιουργηθεί ώστε να λειτουργήσει ως μια εισαγωγική εμπειρία δημιουργικής πληροφορικής χρησιμοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch. Οι δραστηριότητες έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίξουν την εξοικείωση και την αυξανόμενη ευχέρεια με την υπολογιστική δημιουργικότητα και την υπολογιστική σκέψη. Συγκεκριμένα, οι δραστηριότητες ενθαρρύνουν την εξερεύνηση βασικών υπολογιστικών ιδεών (ακολουθία, βρόχους, παραλληλισμούς, γεγονότα υπό όρους) και βασικές υπολογιστικές πρακτικές (πειραματισμός και επανάληψη, δοκιμή και αποσφαλμάτωση, αφαίρεση και διαμόρφωση).

Μέσα από το τρέχον πρόγραμμα μαθημάτων, οι μαθητές θα έχουν την δυνατότητα να:

  • Νιώσουν άνετα με τη βασική ιδέα των υπολογιστών μέσω μιας σειράς δραστηριοτήτων
  • Δημιουργήσουν νέους διαδραστικούς κόσμους μέσω της συνεργατικής αφήγησης ιστοριών
  • Συνδέσουν θεμελιώδεις μηχανικές παιχνιδιών – όπως η βαθμολογία και τα επίπεδα – σε βασικές υπολογιστικές έννοιες
  • Τέλος, να βάλουν όλες τις υπολογιστικές έννοιες και πρακτικές που έμαθαν σε  δράση, σχεδιάζοντας και αναπτύσσοντας δικά τους έργα και παιχνίδια.

1ος κύκλος:
Πέμπτη 25 Μαρτίου, 16:00-17:00
Πέμπτη  1 Απριλίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 8 Απριλίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 15 Απριλίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 22 Απριλίου, 16:00-17:00

2ος Κύκλος:
Πέμπτη 29 Απριλίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 6 Μαΐου, 16:00-17:00
Πέμπτη 13 Μαΐου, 16:00-17:00
Πέμπτη 20 Μαΐου, 16:00-17:00
Πέμπτη 27 Μαΐου, 16:00-17:00

3ο Κύκλος:
Πέμπτη 3 Ιουνίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 10 Ιουνίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 17 Ιουνίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 24 Ιουνίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 1 Ιουλίου, 16:00-17:00

Οι τελευταίοι 2 κύκλοι θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβρη κατόπιν συνεννόησης.

Κάντε εγρραφή στο μάθημα ηλεκτρονικά

Προγραμματισμός με Scratch Jr

προσχολικη scratrch δημοτικό

Προγραμματισμός με Scratch Jr

Διάρκεια

Μαθήματα

Ηλικία

Έναρξη

Δάσκαλος

Κατηγορία

Διάρκεια

45′ Λεπτά

Πρόγραμμα μαθήματος

  • Ηλικίες Α’ Β’ Δημοτικού
  • Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 2 μαθημάτων, διάρκειας 45 λεπτών το καθένα.
  • Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
  • Αυστηρώς ολιγομελή τμήματα, μέχρι 6 άτομα.
  • Μετά την εγγραφή σας, θα σας σταλούν οδηγίες στο email που έχετε δηλώσει, για την προετοιμασία του μαθήματος.

Tο πρόγραμμα μαθημάτων είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να εισάγει ισχυρές ιδέες από τη μηχανική και την επιστήμη των υπολογιστών που συνήθως δεν παρουσιάζονται νωρίς στην παιδική εκπαίδευση. Μέσα από τα μαθήματα, τα παιδιά θα μάθουν να προγραμματιζουν και να σχεδιάζουν παιχνίδια, μέσα από ένα εύκολο και ευχάριστο περιβάλλον. Γνώσεις όπως ο προγραμματισμός, η έκφραση μέσω της τεχνολογίας και ο σχεδιασμός με επίκεντρο τον χρήστη, είναι μερικές από τις οποίες καλύπτονται στα μαθήματά μας.

Οι μαθητές θα δουλέψουν με την εφαρμογή Scratch Jr. Σε όλο το πρόγραμμα μαθημάτων, τόσο οι δραστηριότητες όσο και τα μαθήματα θα δώσουν στα παιδιά ισχυρές γνώσεις και ιδέες που θα τους βοηθήσουν και αργότερα, έξω από τα πλαίσια του μαθήματος.

Το πρόγραμμα μαθημάτων αποτελείται από 2 κύκλους, με μαθήματα διάρκειας 45 λεπτών το καθένα. Σε κάθε μάθημα, ο δάσκαλος θα δείξει στους μαθητές ορισμένα χαρακτηριστικά του ScratchJr και στη συνέχεια οι μαθητές θα δημιουργήσουν ένα συγκεκριμένο παιχνίδι, χρησιμοποιώντας αυτά τα χαρακτηριστικά.

Η Scratch Jr, είναι μια γλώσσα προγραμματισμού κατάλληλη για παιδιά ηλικίας από 5 και πάνω. Με την εφαρμογή Scratch Jr,  Τα παιδιά μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους προγράμματα, κινούμενες ιστορίες αλλά και παιχνίδια.

Γνωριμία (1ος κύκλος):
Τετάρτη 24 Μαρτίου, 16:00-16:45
Τετάρτη 31 Μαρτίου, 16:00-16:45
Τετάρτη 7 Απριλίου, 16:00-16:45
Τετάρτη 14 Απριλίου, 16:00-16:45
Τετάρτη 21 Απριλίου, 16:00-16:45

Δημιουργία Ιστορίας (2ος Κύκλος):
Τετάρτη 28 Απριλίου, 16:00-16:45
Τετάρτη 5 Μαΐου, 16:00-16:45
Τετάρτη 12 Μαΐου, 16:00-16:45
Τετάρτη 19 Μαΐου, 16:00-16:45
Τρίτη 26 Μαΐου, 16:00-16:45

Κάντε εγρραφή στο μάθημα ηλεκτρονικά

Προγραμματισμός με Scratch jr

Προγραμματισμός με Scratch Jr

Διάρκεια

Μαθήματα

Ηλικία

Έναρξη

Δάσκαλος

Κατηγορία

Διάρκεια

45′ Λεπτά

Πρόγραμμα μαθήματος

  • Ηλικίες Α’ Β’ Δημοτικού
  • Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 2 μαθημάτων, διάρκειας 45 λεπτών το καθένα.
  • Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
  • Αυστηρώς ολιγομελή τμήματα, μέχρι 6 άτομα.
  • Μετά την εγγραφή σας, θα σας σταλούν οδηγίες στο email που έχετε δηλώσει, για την προετοιμασία του μαθήματος.

Tο πρόγραμμα μαθημάτων είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να εισάγει ισχυρές ιδέες από τη μηχανική και την επιστήμη των υπολογιστών που συνήθως δεν παρουσιάζονται νωρίς στην παιδική εκπαίδευση. Μέσα από τα μαθήματα, τα παιδιά θα μάθουν να προγραμματιζουν και να σχεδιάζουν παιχνίδια, μέσα από ένα εύκολο και ευχάριστο περιβάλλον. Γνώσεις όπως ο προγραμματισμός, η έκφραση μέσω της τεχνολογίας και ο σχεδιασμός με επίκεντρο τον χρήστη, είναι μερικές από τις οποίες καλύπτονται στα μαθήματά μας.

Οι μαθητές θα δουλέψουν με την εφαρμογή Scratch Jr. Σε όλο το πρόγραμμα μαθημάτων, τόσο οι δραστηριότητες όσο και τα μαθήματα θα δώσουν στα παιδιά ισχυρές γνώσεις και ιδέες που θα τους βοηθήσουν και αργότερα, έξω από τα πλαίσια του μαθήματος. Το πρόγραμμα έχει χωριστεί σε τρεις ενότητες που βασίζονται σε τρία διαδραστικά είδη έργων βασισμένα στο Scratch Jr.

Η Scratch Jr, είναι μια γλώσσα προγραμματισμού κατάλληλη για παιδιά ηλικίας από 5 και πάνω. Με την εφαρμογή Scratch Jr,  Τα παιδιά μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους προγράμματα, κινούμενες ιστορίες αλλά και παιχνίδια.

Γνωριμία (1ος κύκλος):
Δευτέρα 22 Μαρτίου, 16:00-16:45
Δευτέρα 29 Μαρτίου, 16:00-16:45
Δευτέρα 5 Απριλίου, 16:00-16:45
Δευτέρα 12 Απριλίου, 16:00-16:45
Δευτέρα 19 Απριλίου, 16:00-16:45

Δημιουργία Ιστορίας (2ος Κύκλος):
Δευτέρα 26 Απριλίου, 16:00-16:45
Δευτέρα 3 Μαΐου, 16:00-16:45
Δευτέρα 10 Μαΐου, 16:00-16:45
Δευτέρα 17 Μαΐου, 16:00-16:45
Δευτέρα 24 Μαΐου, 16:00-16:45

Παιχνίδι (3ο Κύκλος):
Δευτέρα 31 Μαϊόυ, 16:00-16:45
Δευτέρα 7 Ιουνίου, 16:00-16:45
Δευτέρα 14 Ιουνίου, 16:00-16:45
Δευτέρα 21 Ιουνίου, 16:00-16:45
Δευτέρα 28 Ιουνίου, 16:00-16:45

Κάντε εγρραφή στο μάθημα ηλεκτρονικά