Ρομποτική Προσχολικής Ηλικίας - Instudies
343242
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-343242,eltd-cpt-2.1,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,moose - downloaded from themelock.com-ver-3.0.2,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_290, vertical_menu_with_floating,smooth_scroll,side_menu_slide_with_content,width_370,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive
 

Ρομποτική Προσχολικής Ηλικίας

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Στο Instudies λειτουργούν τμήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής προσχολικής ηλικίας 4-7 χρονών.
Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας θα μάθουν βασικές έννοιες του προγραμματισμού, ολοκληρώνοντας τις προκλήσεις των μαθημάτων που ενθαρρύνουν την εμπλοκή με το ρομπότ. Είναι ένα ιδανικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για να κατανοήσουν τα παιδιά από την προσχολική ηλικία τη βασική λογική του προγραμματισμού!
Ολοκληρώνοντας τις προκλήσεις που περιέχονται σε κάθε μάθημα, οι οποίες ενθαρρύνουν την πρακτική εμπλοκή με τα ρομπότ μέσω ιστοριών, το παιδί θα μάθει πολλές βασικές έννοιες προγραμματισμού, κάνοντας την μάθηση μια διασκεδαστική δραστηριότητα! Είναι ένα ιδανικό παιχνίδι για ένα παιδί ώστε να μάθει τη βασική λογική προγραμματισμού, αποφεύγοντας παράλληλα την χρήση tablet και υπολογιστών από μικρή ηλικία. Σε συνδυασμό με την στήριξη και την καθοδήγηση δασκάλου, ο μαθητής θα ενεργοποιήσει την φυσική περιέργειά του για να μάθει και να ανακαλύψει νέες ιδέες και τεχνολογίες, να συνεργαστεί με άλλους και να χρησιμοποιήσει την κριτική σκέψη του με ένα διασκεδαστικό και παράλληλα ενθουσιώδες τρόπο!

  • Θα μπορέσει το πυροσβεστικό όχημα – robot να σβήσει τη φωτιά και να σώσει τα ζώα;
  • Ποια διαδρομή πρέπει να ακολουθήσει για να φτάσει εγκαίρως στο προορισμό του;
  • Θα μπορέσει να λύσει μαθηματικούς γρίφους;
  • Θα μπορέσει να συλλέξει ίδιο χρώμα κύβων, να βρει το σωστό αριθμό και να φτάσει στο αποτέλεσμα που αναζητούμε;

Τα παραπάνω αποτελούν ζητήματα προς επίλυση μέσα από το προγραμματισμό. Τα παιδιά μέσα από την εμπλοκή τους σε αυτά τα σενάρια και πολλά ακόμα θα αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, λογική σκέψη, βασικές γνώσεις προγραμματισμού, καινοτόμο τρόπο σκέψης, συνεργατικό πνεύμα και εσωτερικά κίνητρα μάθησης.

1

Πληροφορίες Προγράμματος

  • Ηλικία: Μαθητές νηπιαγωγείου
  • Αριθμός μαθημάτων: 32 μαθήματα
  • Διάρκεια: 60′
  • Αριθμός συμμετεχόντων: 8-10 μαθητές
2

Σκοπός Προγράμματος

Το πρόγραμμα έχει ως βασικό στόχο να καλλιεργήσει βασικές δεξιότητες προγραμματισμού μέσα από δραστηριότητες ευχάριστες, με παιγνιώδη χαρακτήρα. Επίσης, στοχεύουμε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλήματος και συνεργασίας σε ομάδες.