Ρομποτική Γυμνασίου - Instudies
348016
page-template-default,page,page-id-348016,eltd-cpt-2.1,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,moose - downloaded from themelock.com-ver-3.0.2,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_290, vertical_menu_with_floating,smooth_scroll,side_menu_slide_with_content,width_370,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive
 

Ρομποτική Γυμνασίου

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το μάθημα Ρομποτικής δημιουργική, πρακτική εμπειρία στην οποία οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή  με την τεχνολογία και τον προγραμματισμό. Προγραμματιστικά εργαλεία, υπολογιστές και ρομπότ κατασκευασμένα από τον μαθητή, σε συνδυασμό με την στήριξη και καθοδήγηση του δασκάλου, έτσι ώστε να ενεργοποιήσει την φυσική περιέργεια του μαθητή για να μάθει και να ανακαλύψει νέες ιδέες και τεχνολογίες, να συνεργαστεί με άλλους και να χρησιμοποιήσει την κριτική σκέψη του με ένα διασκεδαστικό και παράλληλα ενθουσιώδες τρόπο!

Το πρόγραμμα γίνεται με την γλώσσσα Scratch! και είναι σχεδιασμένο να παρέχει προχωρημένη γνώση προγραμματισμού στους μαθητές των τελευταίων τάξεων του δημοτικού, πέραν της εισαγωγής στην ρομποτική. Άμεσα συνδεδεμένο με τους διαγωνισμούς ρομποτικής του WROhellas, διδάσκει στους μαθητές τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης και το δομημένο προγραμματισμό.

Από τον Ιανουάριο του 2020, συνεχίζουν την εκπαίδευσή τους στο Lego Spike Prime.

Το LEGO® Education SPIKE™ Prime είναι ο ολοκαίνουριος τρόπος να ωθήσουμε τους μαθητές στην ενασχόληση με το STEAM και την εκπαιδευτική ρομποτική, βοηθώντας τους να αναπτύξουν την αυτοπεποίθησή του.

Οι μαθητές ηλικίας 11-15 ετών γνωρίζουν το STEAM και την εκπαιδευτική ρομποτική, κατασκευάζοντας και προγραμματίζοντας διασκεδαστικά ρομπότ και έξυπνες συσκευές! Το SPIKE Prime ενισχύει την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών καθώς και την επίλυση σύνθετων προβλημάτων μέσα από μια διασκεδαστική διαδικασία όπου μαθαίνουν μέσα απ’ το παιχνίδι.

Το SPIKE Prime συνδυάζει τουβλάκια LEGO, ένα ισχυρό προγραμματιζόμενο Hub με 6 θύρες, γλώσσα προγραμματισμού που βασίζεται και ακολουθεί τη φιλοσοφία του Scratch και μαθήματα STEAM που θα ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση καθώς και το επίπεδο κριτικής σκέψης των μαθητών. Οι δραστηριότητες συνδυάζουν κατασκευή και προγραμματισμό διευκολύνοντας την εισαγωγή των μαθητών στην συλλογή και ανάλυση δεδομένων και στην επίλυση προβλημάτων με εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο.

1

Πληροφορίες Προγράμματος

  • Ηλικία: στ’ δημοτικού – α, β, γ γυμνασίου
  • Αριθμός μαθημάτων: 32 μαθήματα
  • Διάρκεια: 90′
  • Αριθμός συμμετεχόντων: 6-8 μαθητές
2

Σκοπός Προγράμματος

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να κατασκευάζουν και να προγραμματίζουν ρομπότ που θα επιλύουν πραγματικά προβλήματα της καθημερινότητας. Θα εργάζονται σε ομάδες με διακριτούς ρόλους σχεδιάζοντας και εκτελώντας project στα πρότυπα των Διαγωνισμών Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.