Skip to content

STEM Προσχολικής ηλικίας

STEM Προσχολικής ηλικίας

STEM Προσχολικής ηλικίας

Τα παιδιά θα μάθουν βασικές έννοιες του προγραμματισμού και μηχανικής, ολοκληρώνοντας τις προκλήσεις των μαθημάτων που ενθαρρύνουν την εμπλοκή με το ρομπότ και τις κατασκευές.

Διάρκεια

32 Μαθήματα

Ηλικία

Δημοτικό

Έναρξη

14 Σεπτεμβρίου, 2020

Δάσκαλος

Αλέξανδρος Καΐσερλης

Κατηγορία

Διάρκεια

60′ Λεπτά

Πρόγραμμα μαθήματος

ΝΕΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!!

Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας θα μάθουν βασικές έννοιες του προγραμματισμού, ολοκληρώνοντας τις προκλήσεις των μαθημάτων που ενθαρρύνουν την εμπλοκή με το ρομπότ. Είναι ένα ιδανικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για να κατανοήσουν τα παιδιά από την προσχολική ηλικία τη βασική λογική του προγραμματισμού και της μηχάνικής!

Ολοκληρώνοντας τις προκλήσεις που περιέχονται σε κάθε μάθημα, οι οποίες ενθαρρύνουν την πρακτική εμπλοκή με τα ρομπότ και με τις κατασκευές, το παιδί θα μάθει πολλές βασικές έννοιες προγραμματισμού και τις μηχανικής, μεσώ των μαθημάτων βασισμένων στην μέθοδο STEM (Science, Technology, Engineering, Mathimatics), κάνοντας την μάθηση μια διασκεδαστική δραστηριότητα! Είναι ένα ιδανικό πρόγραμμα για ένα παιδί ώστε να μάθει τη βασική λογική προγραμματισμού, αποφεύγοντας παράλληλα την χρήση tablet και υπολογιστών από μικρή ηλικία. Σε συνδυασμό με την στήριξη και την καθοδήγηση δασκάλου, ο μαθητής θα ενεργοποιήσει την φυσική περιέργειά του για να μάθει και να ανακαλύψει νέες ιδέες και τεχνολογίες, να συνεργαστεί με άλλους και να χρησιμοποιήσει την κριτική σκέψη του με ένα διασκεδαστικό και παράλληλα ενθουσιώδες τρόπο!

Κάντε εγρραφή στο μάθημα ηλεκτρονικά

  • Θα μπορέσει το πυροσβεστικό όχημα – robot να σβήσει τη φωτιά και να σώσει τα ζώα;
  • Ποια διαδρομή πρέπει να ακολουθήσει για να φτάσει εγκαίρως στο προορισμό του;
  • Θα μπορέσει να λύσει μαθηματικούς γρίφους;
  • Θα μπορέσει να συλλέξει ίδιο χρώμα κύβων, να βρει το σωστό αριθμό και να φτάσει στο αποτέλεσμα που αναζητούμε;

Τα παραπάνω αποτελούν ζητήματα προς επίλυση μέσα από το προγραμματισμό. Τα παιδιά μέσα από την εμπλοκή τους σε αυτά τα σενάρια και πολλά ακόμα θα αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, λογική σκέψη, βασικές γνώσεις προγραμματισμού, καινοτόμο τρόπο σκέψης, συνεργατικό πνεύμα και εσωτερικά κίνητρα μάθησης.

Θέλεις Βοήθεια?

Επικοινωνήστε

με εμάς