Skip to content
physicomp

Ψηφιακοί Δημιουργοί - Digital Makers

Σκοπός του μαθήματος είναι να βοηθήσουμε τους μαθητές να φτιάξουν ηλεκτρονικές συσκευές,, συσκευές διαδικτύου των πραγμάτων (IoT) και να τις προγραμματίσουν, έτσι ώστε να γίνουν και οι ίδιοι εφευρέτες, δημιουργοί και κατασκευαστές του αύριο. Ψηφιακές δημιουργίες, STEAM, μάθηση βασισμένη σε project, και μαστορέματα είναι στον πυρήνα της εκπαιδευτικής φιλοσοφίας του συγκεκριμένου μαθήματος, που μπορεί να ειπωθεί σε μια περίληψη ως «Μαθαίνουμε καλύτερα κάνοντας».

Διάρκεια

32 Μαθήματα

Ηλικία

B' δημοτικού - Γ λυκείου

Έναρξη

Δάσκαλος

Αλέξανδρος Καΐσερλης

Διάρκεια

90′ Λεπτά

Πρόγραμμα μαθήματος

Στο μάθημα αυτό, τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με το physical computing, τα ηλεκτρονικά κυκλώματα και τον προγραμματισμό. Θα χρησιμοποιήσουν συσκευές εισόδου για να πάρουν δεδομένα, να τα επεξεργαστούν χρησιμοποιώντας διάφορες γλώσσες προγραμματισμού, και στην συνέχεια να χρησιμοποιήσουν συσκευές εξόδου έτσι ώστε να πάρουν πληροφορίες από τον υπολογιστή.

Παράλληλα, θα μάθουν τις βασικές έννοιες προγραμματισμού, όπως είναι  της ακολουθίας, της επιλογής και της επανάληψης σε όλα τα προγράμματα που θα δημιουργήσουν για να έρθουν πλέον σε φυσική επαφή με τον υπολογιστή. Θα μάθουν επίσης θεμελιώδεις έννοιες της ηλεκτρονικής έτσι ώστε να είναι σε θέση να δημιουργήσουν κυκλώματα τα οποία στην συνέχεια θα χρησιμοποιήσουν.

Το μάθημα είναι χωρισμένο σε επίπεδα, ανάλογα κυρίως με τις γνώσεις του μαθητή αλλά και την ηλικία του, ξεκινώντας από την Β’ Δημοτικού.

Επίπεδα:

  • Digital Maker Junior
  • Digital Maker Senior
  • Digital Maker Advanced
  • Digital Maker Elite

Κάντε εγρραφή στο μάθημα ηλεκτρονικά