Skip to content

Δημιουργική Πληροφορική με Scratch

δημιουργικη πληροφορική

Δημιουργική Πληροφορική με Scratch

Διάρκεια

5 Μαθήματα

Ηλικία

Γ΄ Δ΄ Ε΄ Δημοτικου

Έναρξη

21 Μαρτίου, 2021

Δάσκαλος

Αλέξανδρος Καΐσερλης

Κατηγορία

Διάρκεια

60′ Λεπτά

Πρόγραμμα μαθήματος

  • Ηλικίες Γ’ Δ’ Ε’ Δημοτικού
  • Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 5 μαθημάτων, διάρκειας 60 λεπτών το καθένα.
  • Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο ή ηχεία ή κατά προτίμηση ακουστικά. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
  • Αυστηρώς ολιγομελή τμήματα, μέχρι 6 άτομα.
  • Μετά την εγγραφή σας, θα σας σταλούν οδηγίες στο email που έχετε δηλώσει, για την προετοιμασία του μαθήματος.

Η Scratch, είναι μια εικονική γλώσσα προγραμματισμού για υπολογιστή. Με την Scratch, οι μαθητές μπορούν να δημιουργήσουν μια μεγάλη ποικιλία διαδραστικών πολυμεσικών έργων, από κινούμενα σχέδια μέχρι και παιχνίδια, και να μοιραστούν αυτά τα έργα με άλλους σε μια διαδικτυακή κοινότητα.

Το πρόγραμμα μαθημάτων, το οποίο είναι χωρισμένο σε 5 κύκλους των 5 μαθημάτων (60 λεπτά το κάθε μάθημα), έχει δημιουργηθεί ώστε να λειτουργήσει ως μια εισαγωγική εμπειρία δημιουργικής πληροφορικής χρησιμοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch. Οι δραστηριότητες έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίξουν την εξοικείωση και την αυξανόμενη ευχέρεια με την υπολογιστική δημιουργικότητα και την υπολογιστική σκέψη. Συγκεκριμένα, οι δραστηριότητες ενθαρρύνουν την εξερεύνηση βασικών υπολογιστικών ιδεών (ακολουθία, βρόχους, παραλληλισμούς, γεγονότα υπό όρους) και βασικές υπολογιστικές πρακτικές (πειραματισμός και επανάληψη, δοκιμή και αποσφαλμάτωση, αφαίρεση και διαμόρφωση).

Μέσα από το τρέχον πρόγραμμα μαθημάτων, οι μαθητές θα έχουν την δυνατότητα να:

  • Νιώσουν άνετα με τη βασική ιδέα των υπολογιστών μέσω μιας σειράς δραστηριοτήτων
  • Δημιουργήσουν νέους διαδραστικούς κόσμους μέσω της συνεργατικής αφήγησης ιστοριών
  • Συνδέσουν θεμελιώδεις μηχανικές παιχνιδιών – όπως η βαθμολογία και τα επίπεδα – σε βασικές υπολογιστικές έννοιες
  • Τέλος, να βάλουν όλες τις υπολογιστικές έννοιες και πρακτικές που έμαθαν σε  δράση, σχεδιάζοντας και αναπτύσσοντας δικά τους έργα και παιχνίδια.

1ος κύκλος:
Πέμπτη 25 Μαρτίου, 16:00-17:00
Πέμπτη  1 Απριλίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 8 Απριλίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 15 Απριλίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 22 Απριλίου, 16:00-17:00

2ος Κύκλος:
Πέμπτη 29 Απριλίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 6 Μαΐου, 16:00-17:00
Πέμπτη 13 Μαΐου, 16:00-17:00
Πέμπτη 20 Μαΐου, 16:00-17:00
Πέμπτη 27 Μαΐου, 16:00-17:00

3ο Κύκλος:
Πέμπτη 3 Ιουνίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 10 Ιουνίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 17 Ιουνίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 24 Ιουνίου, 16:00-17:00
Πέμπτη 1 Ιουλίου, 16:00-17:00

Οι τελευταίοι 2 κύκλοι θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβρη κατόπιν συνεννόησης.

Κάντε εγρραφή στο μάθημα ηλεκτρονικά